دوره زمستانه مدرسه علوم انسانی عمار

 

مدرسه علوم انسانی عمار قصد دارد با توجه به ایده جشنواره علوم انسانی عمار یعنی «ایده از مشاهده تا نظریه» با برگزاری کارگاه های آموزشی، دانش‌پژوهانی را مطابق با ایده جشنواره پرورش دهد.

دانش پژوهان طی دوره‌های گذشته مدرسه علوم انسانی عمار، با ایده جشنواره و نحوه مواجهه با مسائل اجتماعی آشنا ‌شدند. اما مقصود از برگزاري كارگاه های آموزشی مدرسه علوم انسانی عمار اين است كه دانش پژوهان بتوانند دست به قلم شده و در مورد بخش‌های طرد و به حاشيه رانده شده‌ی جامعه، تحلیل های خود را در قالب مقاله و یادداشت ارائه دهند.

لذا در این کارگاه ها، دانش پژوهان تحت آموزش اساتید متخصص به نظر ورزی پرداخته و آثار خود را در قالب های علمی نظیر مقاله، یادداشت،ارائه علمی و ….به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.
بنابراین مدرسه علوم انسانی عمار در پی گفتمان سازی ایده جشنواره و همچنین پرورش پژوهشگر در این زمینه از میان نخبگان فکری دانشگاهی و حوزوی علاقه‌مند به این حوزه می‌باشد.
مدرسه علوم انسانی عمار در دوره زمستانه خود به سرفصل های زیر می‌پردازد:
«آموزش و تربیت انقلاب اسلامی»
«زن و انقلاب اسلامی»
«انسان و انقلاب اسلامی»
«پيشرفت و عقب ماندگی در عدالت»
«هنر و انقلاب اسلامی»

دوره زمستانه مدرسه علوم‌انسانی عمار با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته،به زودی آغاز كار می‌كند.روزهای برگزاری كلاس‌ها:چهارشنبه و پنج‌شنبه هرهفته

توجه: پس از تکمیل فرم و پرداخت، با مشاهده پیام موفقیت، ثبت‌نام شما تکمیل شده است و این دوره در پنل کاربری شما قابل مشاهده نمی‌باشد.

جهت پشتیبانی و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۲۵۷۸۵۹۴۲ تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات دوره

سطح دشواری: مدرسه علوم انسانی عمار

دسته‌بندی ‌ها:

برچسب‌ها:

مدرس دوره

این دوره هیچ بخشی ندارد.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    در حالی که من این دوره را ثبت نام کردم و وجه التزام را پرداخت کردم، ولی همچنان این دوره در بخش «دوره‌های من» نیست!

    1. سلام …اسم شما ثبت نام شده است و دوستان اطلاعات برگزاری دوره را در اختیار شما قرار خواهند داد. این دوره در لیست دوره های شما قرار نمی گیرد.

اطلاعات دوره

سطح دشواری: مدرسه علوم انسانی عمار

دسته‌بندی ‌ها:

برچسب‌ها:

دلیل بازگشت وجه