دوره آموزش تصویربرداری مقدماتی

تصویربرداری یکی از مهمترین ارکان ساخت یک مستند، فیلم، یا سریال می‌باشد. زیرا هرآنچه فیلمنامه‌نویس و کارگردان در ذهن خود و بر روی کاغذ می‌پرورانند، توسط تصویربردار لباس واقعیت به تن کرده و آماده انتشار می‌گردد. اهمیت این نقش در پشت صحنه آثار به حدی است که اگر فیلمبردار به خوبی عمل نکند، تقریبا تمام زحمات کل عوامل برباد خواهد رفت؛ چون در انتها تصویر خوبی برای تدوین و انتشار به دست کارگردان و تدوینگر نخواهد رسید.

ما در دوره تصویربرداری مقدماتی مدرسه راه به سراغ یکی از سرشناس‌ترین فیلمبرداران سینما رفته‌ایم. نام آقای اسنفندیار شهیدی تقریبا به گوش همه اهالی سینما و هنرمندان مرتبط با سینما خورده است. ایشان فارغ التحصیل فیلمبرداری از کالج ملی فیلم لندن بوده و فیلم‌های بزرگی چون صخره همیشه سبز، خانه‌ای مثل شهر و گریز را در کارنامه خود دارد.

در این دوره علاوه بر مباحث مقدماتی مرتبط با تصویربرداری، مباحث دیگری مطرح خواهد شد تا هنرجویان تمام ابعاد این رشته را شناخته و با شرکت در دوره پیشرفته به صورت اصولی و حرفه‌ای وارد دنیای تولید شوند. این مباحث عبارتند از ترکیب‌بندی، سواد بصری، قاب بندی، شناخت فوت و فن‌های جان بخشی به تصاویر در حین فیلمبرداری و … . شرکت در این دوره به شما کمک می‌کند تا جایگاه خود در این رشته را پیدا کنید.

تعداد جلسات:

10 جلسه

زمان:

پنج‌شنبه‌ها | ساعت 18 الی 20

شروع دوره:

از 18 آبان ماه

مکان:

میدان انقلاب، خیابان 16 آذر، تقاطع پورسینا، حسینیه هنر

مدرس دوره

اسفندیار شهیدی
اسفندیار شهیدی فیلمبردار و کارگردان سینما

شرکت در دوره

ثبت نام

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام و ادب
      دوره فیلمنامه نویسی به تازگی به پایان رسیده
      دوره جدیدش انشآءالله بعد از عید خواهد بود.
      و فیلم دوره کنونی هنوز مشخص نیست که کی منتشر میشه اما اگر منتشر بشه هم توی سایت و هم توی کانال های مدرسه راه اطلاع رسانی میشه