دوره آموزشی سفر نویسنده – مرحله دوم

توجه؛ این دوره در ادامه ترم قبل(دوره فیلمنامه‌نویسی مقدماتی) برگزاری خواهد شد؛ شرکت در این دوره به هنرجویان دوره مقدماتی توصیه شده و شرکت هنرجویان جدید نیازمند تسلط بر کتاب داستان رابرت مکی و تعیین سطح می‌باشد. اما جایگاه این دوره در نقشه راه آموزش فیلم‌نامه‌نویسی کجاست؟!

هنرجویان گرامی در دوره قبل با مفاهیم ابتدایی و اصلی فیلمنامه‌نویسی آشنا شدند اما نیک آگاهیم بین دانش و کنش، تئوری و عمل فاصله است؛ دانستن، اندیشیدن و خواندن لازم‌اند اما کافی خیر! سفر نویسنده قرار است با توشه‌ای از دانسته‌های دوره قبلی آغاز شود؛ نویسنده با درک مقدماتی از درام و مفاهیم فیلمنامه، کوله‌بار خود را برای ماجراجویی و قدم در مسیر پرپیچ‌وخم نگارش داستان و فیلمنامه می‌بندد. هرچند در دوره قبلی نیز نگارش تمرین بخشی از فرآیند کلاس بود اما در این مرحله نگارش سهم بسیار قابل توجه‌تری داشته و رشد هنرجو در فرآیند کارگاهی کلاس شکل می‌گیرد. هنرجویانی که سابقه کلاس یا کارگاه‌های چند جلسه‌ای با استاد سیدمحمد حسینی را داشته‌اند صحه خواهند گذاشت که تفاوت محسوسی در قبل و بعد از این کلاس‌ها برای‌شان حاصل شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از بازخورد مخاطبین را نسبت به کلاس‌های قبلی استاد حسینی مشاهده نمایید:

همچنین می‌توانید برشی از کارگاه تک جلسه‌ای فیلمنامه‌نویسی مقدماتی را با تدریس استاد حسینی تماشا کنید.

هم یاد بگیر، هم تخفیف بگیر!

کادر آموزشی باشگاه فیلمنامه‌نویسی مدرسه راه یک کاربرگ آموزشی بر اساس کتاب داستان رابرت مکی طراحی کرده که شما می‌توانید پس از ثبت‌نام با پر کردن آن ضمن تثبیت دانسته‌های تئوری خود بسته به کیفیت پاسخ‌هایی که می‌دهید تا 600 هزارتومان تخفیف دریافت نمایید. ضمنا لازم به ذکر است پاسخ‌ها ارزیابی شده و نسبت به هر مفهومی که احساس شود برای هنرجو تثبیت نشده به صورت مکتوب یا تلفنی بازخورد داده خواهد شد تا نقیصه مذکور برطرف شود. مهلت ارسال کاربرگ تکمیل شده تا شروع جلسه اول دوره می‌باشد.

برای پر کردن کاربرگ روی عکس زیر کلیک کنید.

زمان دوره:

شنبه‌ها ساعت 16 تا 18

تعداد جلسات: حداقل 6 جلسه؛ باتوجه به ماهیت کارگاهی جلسات حداقل 6 جلسه پیش‌بینی شده است اما در صورتی که کادر آموزشی و استاد محترم احساس نیاز کنند که به جلسات بیشتری نیاز است بدون دریافت شهریه اضافه، دوره ادامه خواهد یافت.

هزینه دوره: 1.200.000 تومان – در صورت پر کردن کاربرگ آموزشی بسته به کیفیت پاسخ خود می‌توانید تا 600 هزار تومان تخفیف دریافت کنید. در صورت انتخاب گزینه پرداخت قسطی، قسط دوم تا قبل از پایان سال جاری باید پرداخت شود.

برای دریافت کد تخفیف(درصورت پر کردن کاربرگ آموزشی) به ادمین مدرسه راه در پیام رسان بله پیام دهید.

اطلاعات دوره

سطح دشواری: متوسط

دسته‌بندی ‌ها:

مدرس دوره

سید محمد حسینی
سید محمد حسینی منتقد و نویسنده سینما

ثبت نام در دوره

ثبت نام

برای پرداخت قسطی اینجا کلیک کنید

ویدیو های دوره سفر نویسنده 2

ویدیو های دوره سفر نویسنده 1

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات دوره

سطح دشواری: متوسط

دسته‌بندی ‌ها:

دلیل بازگشت وجه