دوره آموزشی فرموک فلاتر (صفرتاصد برنامه نویسی موبایل)

سعید بهرامی ·15 مرداد 1402

فلاتر چیست؟

فلاتر (Flutter) یک فریمورک است که بر اساس زبان برنامه‌نویسی dart ایجاد شده است.اگر نمی‌دانید dart چه زبانی است باید گفت که این زبان توسط توسعه‌دهندگان گوگل توسعه داده شده و در ابتدا برای جایگزینی جاوااسکریپت معرفی شد که در نهایت این هدف به انجام نرسید بنابراین توسعه‌دهندگان هدف خود را تغییر دادند و از dart برای پیاده‌سازی فریمورکی استفاده‌ کردند که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به سادگی برای اندروید و iOS اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را ایجاد کنیم.

چرا فلاتر؟

طراحی و توسعه اپلیکیشن های موبایلی، فرایندی پرچالش و سخت است، یکی از بزرگترینِ این چالش ها، وجود دو پلتفرم جداگانه، اندرید و iOS است و شما برای ایجاد یک اپلیکیشن در هر دو پلتفرم نیاز دارید که سراغ یادگیری هر کدام از این دو مورد بصورت جداگانه بروید. و بعد از یادگیری ، باید زمانی دوچندان برای توسعه نسخه اختصاصی هر کدام بذارید.اما در سال‌های اخیر به لطف توسعه ابزارهای مختلف این چالش از سر راه توسعه‌دهندگان برداشته شده و حال برنامه‌نویسان می‌توانند تنها با استفاده از یک کدبیس برای هر دو پلتفرم اپلیکیشن ایجاد کنند.
یکی از این ابزارها فلاتر است که تا به اینجای کار کارنامه بسیار خوبی را ارائه داده است.
البته فلاتر میتواند علاوه بر، توسعه اپلیکیشن های موبایلی ، قادر به توسعه نرم افزار های ویندوز ،لینوکس و سایت است .و این فرمورک قدرمند مدعی پشتیبانی از هر دوایس دارای اسکرین است. پس با ورود به دنیای فلاتر ، میتوانید نرم افزار خود را در همه پلتفرم ها ارائه دهید.

آیا آموزش فلاتر (Flutter) سخت است؟

برای افرادی که هیچ دانشی از برنامه‌نویسی ندارند باید گفت بله یادگیری فلاتر به میزان قابل توجهی چالش بر انگیز است بخاطر اینکه شما در ابتدا باید با زبان برنامه‌نویسی dart آشنا شوید و در قدم بعدی به سراغ فلاتر بیایید.
اما اگر شما از قبل با زبان‌های برنامه‌نویسی مانند php یا جاوا اسکریپت یا هر زبان دیگری کار کرده باشید بسیار ساده‌تر می‌توانید فلاتر را آموزش ببینید.
بنابراین این موضوع کاملا بستگی به شخص شما و میزان دانشی که از برنامه‌نویسی دارید، دارد.

زمان:

پنج‌شنبه و جمعه‌ها | 15 الی 16:30

شروع دوره:

از 26 مرداد ماه

دوره صرفا به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

امکان ثبت نام برای هنرجویان از سراسر کشور فراهم می‌‏باشد.

برای پرداخت قسطی اینجا کلیک کنید

اطلاعات دوره

سطح دشواری: متوسط

دسته‌بندی ‌ها:

مدرس دوره

سعید بهرامی
سعید بهرامی برنامه نویس

شرکت در دوره

ثبت نام
این دوره هیچ بخشی ندارد.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *