جهان در تکاپوی تغییر

1- ایران در جهان جدید
2- شرق، غرب یا “نه شرقی، نه غربی”؟
3- کدام دلارزدایی؟
4- از سایکس پیکو تا مقاومت؛ مسأله فلسطین کجای منافع ملی ایران است؟

متقاضیان شرکت در فراخوان می بایست از میان موضوعات چهارگانه گفته شده یکی را انتخاب کرده و اثر خود را در هر یک از قالب های سه گانه ذیل این موضوعات ارائه دهند. از آنجایی که بین این موضوعات رفت و برگشت معنایی وجود دارد و میتوان در تحلیل و تولید اثر رابطه میان آنها را نیز مورد بررسی قرار داد، لذا تاکیدی بر انتخاب صرف یک موضوع وجود ندارد و اثر شما صرفا باید در دامنه موضوعات 4 گانه باشد.

هدف اصلی ما کشف و حمایت از کسانی است که استعداد و علاقه فعالیت و تولید رسانه در حیطه سیاست خارجی دارند، لذا کیفیت اثر شما از نظر محتوایی بسیار مهم تر از کیفیت فرمی آن است.

آثار ارسال شده توسط هیئت داوری بررسی و برگزیدگان پس از مصاحبه وارد فرآیند آموزش میشوند.

1- پادکست
2- جستارنویسی، یادداشت بلند و مقاله کوتاه
3- مینی مستندهای تحقیقی

همانطور که قبلا هم گفته شد هدف اصلی ما جذب و حمایت از کسانی است که علاقه مند به تولید آثار رسانه ای در این حوزه هستند، لذا در مرحله دوم فراخوان صاحبان آثار برگزیده وارد دوره آموزشی تئوریک و مهارتی با تدریس دکتر مهدی خانعلی زاده میشوند تا همزمان علاوه بر رشد دانش نظری، دانش فنی و مهارتی آنها نیز در جهت بهبود کیفیت تولیداتشان افزایش یابد.

دانشجویان راه یافته به دوره آموزشی موظف به تولید اثر پایانی پس از دوره هستند. این آثار مجددا ارزیابی میشوند و آثار برتر توسط مجموعه مدرسه راه خریداری میشوند. علاوه بر حمایت مادی سعی ما بر این است تا علاقه مندان و کسانی که کیفیت محتوایی و فرمی آثارشان در حد استانداردی باشد را به مجموعه ها، خبرگزاری و … معرفی کرده و سعی میکنیم زمینه همکاری این عزیزان با مجموعه های مختلف را ایجاد کنیم.

آخرین مهلت ارسال آثار: 20 فرودین 1402
داوری آثار و اعلام نتایج: اردیبهشت ماه
زمان شروع دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدرس دوره

مهدی خانعلی‌زاده
مهدی خانعلی‌زاده کارشناس روابط بین الملل
این دوره هیچ بخشی ندارد.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه