اولین دوره استعدادیابی نویسندگی “پیش نویس”

امیرحسین خانی ·14 آبان 1402

کارگاه «پیش‌نویس» محلی است برای بروز توانمندی‌های شما در نوشتن. قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که شاید خودتان هم به آن واقف نیستید و ما با بهانه‌های مختلف و فعالیت‌های متفاوت، کمکتان می‌کنیم تا در مسیر کارگاه، قدرت ذهن و قلمتان را بسنجید.
شما در ۸ جلسه، با موضوعات مختلفی کلنجار خواهید رفت و تکلیفتان را با استعداد نویسندگی‌تان مشخص می‌کنید!

در این کارگاه قرار نیست فقط به تخته زل بزنید و بشنوید و بشنوید و بعد در خانه بنویسید و بنویسید و به کلاس بیاورید و بخوانید.
اینجا دائماً مشغول «حل مسئله»، «بحث و تحلیل» و «ارائهٔ» دانش خود به دیگران هستید.

اصل موضوع ما درباره روایت و داستان است و به‌دنبال این هستیم که اجزای آن را به‌خوبی بشناسیم و تمرین کنیم‌. واژه‌پردازی، توصیف، شخصیت‌پردازی، خلق موقعیت داستانی و دیگر سرفصل‌های کارگاه، همه در راستای سنجش ذهن شما در زنجیرکردن کلمات و مفاهیم به یکدیگر برای خلق یک داستان است.

در اینجا تمرین می‌کنید تا به صورت گروهی، تولید محتوا و متن بکنید و آن را اصلاح و تکمیل کنید. پیش‌نویس جایی است که می‌توانید نقش‌های مختلف را در نوشتن گروهی تجربه کنید. گاهی ویراستار و بازنویس می‌شوید، می‌توانید ایده‌پردازی گروه را بر عهده بگیرید یا نویسنده و ارائه‌دهنده باشید.

این دوره، برای شما می‌تواند سکویی به‌سمت انجام کارهای جدی‌تر در فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای باشد. ما با توجه به ویژگی‌هایی که خودتان بروز می‌دهید، از شما در زمینه‌های مرتبط با قابلیت‌هایتان، دعوت به همکاری می‌کنیم.

اطلاعات دوره

سطح دشواری: متوسط

دسته‌بندی ‌ها:

مدرس دوره

شرکت در دوره

ثبت نام
این دوره هیچ بخشی ندارد.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات دوره

سطح دشواری: متوسط

دسته‌بندی ‌ها:

دلیل بازگشت وجه